2013. július 10., szerda

Változás

"-Mi van vele?
-Mr. Bieber , meg kell értenie hogy Mrs. Rune egy nagyon erős gyógyszer hatása alatt áll. Nem fog egy pillanat alatt felébredni.
-Mondja már meg , hogy mi volt abban a tablettában olyan erős , hogy életveszéjes állapotba került?
-Mr. Bieber , ne kiabáljon , ez itt egy kórház , nem kocsma.
-Rendben , akkor kérem mondja már meg , mi volt abban a rohadt tablettában ilyen erős!
-Az a tabletta egy olyan tabletta , ami fájdalom csillapító. Igen , fájdalom csillapító rákos betegeknek. Mrs. Rune húga , Talia neve van az említett tabletták dobozán. Mrs. Rune , tisztában volt vele mire való.
-Hogy micsoda? Talia?" - Hallotam utolsó mondataikat. Tudtam , lassan fel fogok ébredni. Az agyam teljesen tisztában volt a helyzetemmel , de a testem nem. Nem tudtam mozogni. Majd szép lassan pár perc elteltével elkezdett bizseregni minden végtagom. Persze csak szép sorjában. Nagy erőlködés árán , de sikerült megmozdítanom a kezem. Majd erős koncentrálással , a szemeim szép lassan kezdtek felnyílni. Komolyan , még sosem örültem ennyire hogy láthatom a kórházat. Mikor látták hogy kinyitottam a szemem , rögtön jöttek oda. Justin ült mellettem , szemkontaktusa cikázott az enyém , és Mr.Benetté között.
-Mrs. Rune , érzi az érintésem? - Kérdezte. Apró fejrázással jeleztem , hogy igen.
-Meg tudja mozdítani a lábát? - Folytatta. Óvatosan próbáltam emelni , ami nagy nehezen , de sikerült.
-Esmee mondj valamit. - Türelmetlenkedett Justin. 
-Valami. - Suttogtam a kelleténél hangosabban , mire mind ketten elmosolyodtak. 
-Mrs. Rune , még pár órát megfigyelés alatt tartjuk , utánna elmehet. Mr. Bieber addig ittmaradhat. -Magyarázta el Mr. Benett , mire én csak mosolyogva ráztam a fejem. Mikor kilépett az ajtón , Justin kezdte is a szónoklatát. 
-Miért csináltad? Semmit nem mondtál. Azthittem ott hallsz meg a kezemben. - Kezdte feldúltan.
-Justin , hidd el , én nem akartam. Nem láttam mi van rá írva. Sajnálom,. az egészet. De mégis , mit tehettem volna. Kihasználtál , és játszottál velem. MEGINT. Nem hagyom magam. 
-Rune , most komolyan mit számít az az este neked ennyire? Csak egy kaland volt , nem nagy dolog. Be voltunk rúgva. - Magyarázkodott.
-Nem Justin. ÉN voltam berúgva , és te nagyon jól tudtad mit teszel. És hogy mit számít? Justin , én  még soha.. -  akadt meg a szavam egy pillanatra - soha nem voltam még fiúval. Tudod nekem ez nagyon fájt. Hogy tehetted ezt? - Néztem rá kérdőre vonva , mire ő egyből terelte a témát.
-És te miért nem szóltál hogy beteg a húgod? Azthittem hogy még megbízol bennem. Ahogy régen. És te tudtad  hogy mit művelhet az a gyógyszer! Nem csináltál te semmit véletlenül. - Hazudtolt meg.
Nem szóltam , mert nem érdekelt volna. Azthittem hogy még ugyanaz vagy. De nem. Mikor megláttál , úgy tettél mint aki nem is ismer. Tudod hogy fájt? Nem tudtam mit csinálok , semmit nem tervezek előre! Nincs időm ilyenekre , én nem tervezhetek. Sajnálom hogy nem vagy képes ember lenni mikor kéne. Tudom , hogy milyen voltál , arra emlékszem. Nem ismertük úgy egymást , mert kis gyerekek voltunk. De tudom hogy nem vagy ilyen.... Viszont most mindenkit ellöksz magadtól minta félnél , hogy valaki megbánt! 
-Nem tudsz te rólam semmit Rune. - Felelte maga megnyerő modorával. - Én ilyen vagyok , ennyi. Nem érdekel semmi , és senki. Azzal voltam sebezhető hogy engedtem hogy megismerj. Én Justin Bieber vagyok. Nem Justin , aki voltam. Most mindent megkapok amit csak szeretnék. Én vagyok a főnök , és nem más. Mindenki aki mást mond egy lúzer. Nekem ez jár. - Sorolta a hihetetlenül nyomós érveket , melyekkel most azthiszem szárnyakra kapott , mert hogy nem a földön jár , az biztos.
-Tudod mit? Menjünk haza. Most. Hazamegyünk , és elfelejtjük , hogy nekünk volt közünk valamikor egymáshoz is. Maradj főnök , és imádd magad. Felejtsd el , hogy kiskorodban én voltam a támasz ha valamit akartál , felejtsd el , hogy miattad vagyok most itt , és felejtsd el, hogy valaha is megbocsájtok ezért. -Vetettem oda neki úgy , mint ahogy ő szokott kioktatni. Nem válaszolt , csak a telefonját nyomkodva imitálta , hogy nemérdeklem. "Hát jó Bieber , ha te magadtól nem javulsz , majd kezelésbe veszlek. Ezentúl kikapcsolom az érzéseim veled szemben , és úgy játszok veled ahogy te velem."Mentek át a gondolatok a fejemen. Mikor már fel bírtam kelni , elkezdtem pakolni a holmikat. Pár perc alatt meg is volt , pont ekkor jött a nővér is a papírokkal. Aláírtam mindent , így távozhattam. Justin mintha nem is vette volna észre hogy már nem vagyok az ágyban , csak ült a széken és nyomkodta telefonját. Meguntam várni , azzal minden cuccommal  EGYEDÜL vánszorogtam ki Justin autójához. Ő utánnam jött , csodáltam hogy nem esik le a lécsőn , mert annyira bámulta a telefonját hogy csak egy hajszálon múlott. Beült szép kényelmesen , majd megnyomta a pedált és el is indultunk. Útközben persze üvöltött a kocsiból az undorító rap , amit nem bírtam sokáig hallgatni. Egy határozott mozdulattal kinyomtam.
-Mit nyúlsz hozzá? Megengedtem? - Idegeskedett Jus.
-Utálom ezt a szart. Tudnál valami színvonalasabbat? - Bunkóztam kicsit.
-Mit akarsz? Mozartot? - Gúnyolódott , majd újra felkapcsolta. Persze én egyből le is nyomtam. A kocsi leállt az út szélére , majd Bieber újra megszólalt.
-Ha még egy újjal hozzá mersz nyúlni kidoblak. - Fenyegetőzött.
-Ó , és vajon mit szólna anyád ha tudná hogy kiraktál a semmi közepén a kocsidból amivel a kórházból vittél haza , mert te miattad öngyilkos akartam lenni , mert megerőszakoltál miután leitattál és bedrogoztál? - Néztem rá kérdően , miközben a telefonomat nyomkodva Pattie számát kerestem.
-Ócska vagy Rune. 'Hülye r*banc'. - Hozta újra megnyerő formáját azzal újra beindította a kocsit.
-'Bunkó k*csög'. - Jegyeztem meg halkan. Egész úton haza nem beszéltünk egy szót sem. Én aludtam is. Mikor megérkeztünk , én kipattantam a kocsiból , és egyenest a konyhába mentem. "Éhes vagyok."
 Merengtem e gyönyörű mondaton , majd fél perc néma csend után elindultam a hűtő felé. Óvatosan kinyitottam , de majd elborzongtam mikor megcsapta az orromat az a szörnyű büdös szag. Volt bennt egy jó pár hetes pizza , meg rengeteg alkohol , és persze a romlott tej. 
-Bieber , mit a francot öltél meg a hűtőben? Szedd már ki ezt a pizzát , mindjárt idehányok. - Parancsoltam rá.
-Szarok rá hogy mi a gondod. Te mondtad : " Az én házam , azt csinálok amit akarok." - idézte a hangomat parodizálva - A te házad , kiszeded ha akarod. - Azzal leült a kanapéra , majd bekapcsolta a TV-t.
-Tetszik ez a hozzá állás. Mármint nem nekem , de valakinek biztos. - Gúnyoltam ki , mire elég dühös lett , majd megint felém vette az irányt. Szokásos módszerével megszorította a kezemet.
-Te ócska , senkiházi , ostoba liba. Egyet jól jegyezz meg. Velem nem veheted fel a versenyt. Ahhoz le kell süllyedned erre a szintre. - Okított , mintha valami játszópajtása lennék.
-Jól mondod , nem tudok lesüllyedni a szintedre , és ezért fogsz elbukni.Neked nem megy ez a színjáték. Én viszont jártam dráma tagozatra. - Válaszoltam a kérdésére gúnyosan , miközben kezemet kitíptam a szorításából.
-Csókolj meg! - Parancsolt. Lassan odahajoltam , majd épp hogy hozzáert a szám az övéhez halkan belesúgtam.:
-Nem adom meg a lehetőséget hogy felém kerekedj.
Szép lassan elhúztam a fejem az övétől , majd elsétáltam mellette. Bevallom nehéz volt megállni , mert gyönyörű szemeiben elveszik az ember. Tökéletes ajkai pedig a legkívánatosabbak voltak amiket valaha láttam.






Hát itt is van a rész.:) Sajnálom hogy nem hoztam tegnap.:( És van még egy rossz hírem. Pénteken elmegyek egy kurzusra , ami 10 napos , és nem biztos hogy fogok tudni írni. Épp ezért számítsatok arra hogy egy  jó ideíg nem lesz rész. Ha esetleg mégis lenne , akkor kommenteljetek , és azért nézzétek az oldalt.:) 5 komment és jön a kövi.:) Nagyon imádlak titeket , és nagyon boldog vagyok a visszajelzések miatt is.:3 HIHETETLEN. Ezt tudom csak mondani rátok.:) köszönök mindent.;) <3


12 megjegyzés:

  1. Jézusooom*_________* nem hiszem el, hogy pont a legizgibb résznél fejeződik be.. :( awwwww *--* velem csinálná ezt én biztos nem húztam volna el a számat*-* uramisten és 10nap?? ezt az egy napot is alíg birtam ki ne hülyülj.. nem tudom mi lesz velem 10napig a blog nélkül:oo nem tudom mi lesz velem.. de azért próbálj meg írni kérlek! :) nem érdekel ha rövid lesz csak legyen még egy rész! és legyen benne valami izgi is:DD mint ebbe:DD huuuhaa*-* IMÁDLAK<33 akár még ma is hjozhatnád:$$ <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon édes vagy! Köszönöm.:) <3 és mindent megteszek az ügy érdekében , ha pedig osszejön az 5 komment akkor lesz is új rész!:) <3

      Törlés
  2. Istenem jezusom mar izgulok baszus mi lesz mar veluk waaaa :):3:$ Amugy en is el lennek vele egy hazba jo lenne :) Valaki megszervezhetne nekem xd ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd én.:DD amúgy hát jezusom énis , mivel még nemtudom mi legyen , de persze várom a javaslataitokat!:) <3 <3

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nagyon koszonom.:) hat sajnos most nem vagyok nagyon internet kozelben , de ha leszek egybol jon a kovi.

      Törlés
  4. Sajnalom, hogy megint felszinre tort 'Bieber', de csak igy volt izgalmas a resz. Varom a kovit, imadom a blogod.<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szepen koszonom edes vagy. Sajnos muszaly ezt irnom annak ellenere hogy mennyire szeretem Justint.<3 igerem jon a kovi amint hazaerek.:) <3

      Törlés
  5. Nyunyu.<3 Rohadt jó rész lett megint.*-* Úgy érzem jó kis dolgok történnek majd a ház falai belül.:3 Nem tudom miért,de nekem tetszik a blogban hogy kicsit bunkó.:DD Olyan mint a Dangerben.:D Aztán miután visszajöttél remélem jó hosszú rész következik majd. Siess vissza.c:<3 xoxo.

    VálaszTörlés
  6. Bubuuu. <3 koszonom , de tenyleg nehez igy irni Justinrol mivel hihetetlenul szeretem. Es igerem sietek!!! <3 imadlak draga.:3 <3

    VálaszTörlés