2013. szeptember 26., csütörtök

Anya , Apa?

FIGYELEM! A RÉSZ +18-AS! OLVASSA MINDENKI A SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE! 


Már nagyon közel voltam a pillanathoz , amikor azt mondom igen. Féltem , hogy megbánom , de közben vonzott az érzés megismerése. Bár az "elsőre" nem emlékszem. 
-Jus.. én.. -fújtattam két nyögés között - Nem.. ne.. ne hagyd abba. - Estem végül újra rá. 
-Tudod , azt mondtam hogy lefeküdtünk , mikor nem emlékeztél. Hazudtam. Csak smároltunk , de én sem voltam idióta barom. Nem  akartalak megbántani. - Szűrte ki fogai között.
-Felejtsük el. Nem haragszom. - Mosolyogtam rá két csók között.
Heves csókcsatánkat újra folytattuk. Ezúttal már a textil is lekerült. Rajtam csak a fehérneműm volt , Justinon még rajt volt a farmerja. Eszméletlenül kidolgozott felsőtestét csak az utcáról besütő lámpák világították. Meg kellett érintenem. Tökéletes volt..

Szeretem...

Örörkre..


Justin nyelvével küzködött a bejutásért , én pedig nem akartam ellenálni , szabad utat adtam neki. Eközben persze forgolódtunk össze vissza. Néha felül volt , néha alul. Néha ő parancsolt , de nem hagytam magam én sem.

Mikor végre megvolt a kényelmes póz , egy pillanata elváltak ajkaink , de csupán míg Justin levetette a nadrágját. Most már tényleg csak miliméterek választottak el tőle. Óvatosan kezdet csókolgatni. Először csak az arcom , majd egyre lejjebb indult. A nyakamra apró puszikat hintett , minden mozdulatomat követte szemeivel. Újra lefelé kezdett mozdulni. Most már a kulccsontomat csókolta , majd kis idő után jöhetett a fiúk menyországa. A melltartót óvatosan lefejtette rólam , majd csodálta nem túl nagy , de formás melleimet. Nagyon tetszett neki. Apró csókokkal borította be , óvatosan simított végig rajtuk. Újra lejjebb ért , most már a hasamon éreztem ajkait. Megőrjített , a hatalmába kerített. Tudtam , innen nincs visszaút , átadtam magam teljesen. Újra lejjebb csúszott , a nőiességemhez ért. Óvatosan fejtette le rólam a bugyit , majd apró puszikat nyomott szeméremajkaimra. Teljesn elfogott a gyönyör , nem bírtam tovább. Megfogtam a rajalévő rövid alsót , és hamar le is fejtettem róla. Még egy apró csókot nyomva ajkaima csak suttogta:
-Óvatos leszek. - Mosolyodott el. Csak bólintottam egyet , majd nagy levegőt véve vártam hogy mi történik. Férfiassága  teljes méretét belémhelyezte. Az első pár mozdulat fájt , de a fájdalmam el is illant pillanatok alatt. Hihetetlen érzés volt. Vagy egy órán kezesztül tartott , majd mikor már mindketten elfáradtunk , abbahagytuk. 
"Pont ilyennek képzeltem. A szerelmemmel , egy romantikus éjszakán. Ha már az életem romokban hever , had örüljek a kis dolgoknak. Bár megjegyzem , nem tudom mi az ideális , de Justin férfiassága hatalmas volt" - Nevettem fel gondolataimon , mire Justin egyből odafordult.

-Tarthatnánk  majd ismétlést. - Mosolygott kaján vigyorral arcán.
-Megtörténhet. - Mosolyogtam. 
-Szeretlek Es. - Suttogta halkan a fülembe. 
-Én is téged Justin. - Válaszoltam.Fejemet ráhajtottam mellkasára , ő pedig kezével tartott. Majdnem teljesen elaludtunk , mikor hangos dörömbölésre lettem figyelmes. Jus is hamar kapcsolt , ígykippanttantunk az ágyból , felvettem egy toppot és egy bugyit , Justin pedig egy boxert. Megfogta a kezem , majd óvatosan lépkedtünk lefele a lépcsőn. Átkarolta a derekam , és egy lágy puszit nyomott az arcomra miközben nyitottam az ajtót. 

-Szia drágám hazaj....... - Áltt meg anya és apa előttünk. Justin egyből kapcsolt , és elengedett óvatosan.
-Anya , apa , ööhm , mit kerestek itt? - Kerestem a megfelelő szavakat , bár azthiszem csak habogtam össze vissza.


-Itt lakunk talán , édesem? - Értetlenkedett anya.
-....Persze..- Kapcsoltam.
-Látom jól kijössz Justinnan. Pedig úgy szapultad még jó pár hete. - Mosolygott anya , Justinra pillantva. 
-Hát.. Ami  azt illeti.. Igen. Most.. Nagyon jól..- nyeltem - Kijövünk.. - Fejeztem be. Justin persze csak nevetett , így ahogy beinvitáltam anyuékat  egyből nekiestem. 
-Nem tudhatnak meg semmit , érted? Mert alig gyakoroltam mostanában , és ki is utálnak a házból.
-De hisz mindennap órákat voltál a zongora előtt. - Nem értette.
-Az kevés. Vagy 6 órát kéne ott csücsülnöm naponta. De már nem akarom. Nem bírom. Túl sok érzelmet vált ki belőlem , és.. csak .. nemmegy. - Fújtattam. Justin átkarolt , majd mielőtt belekezdtem volna megállított.
-Már felmentek.De Esmee...- Pillantottt rám. - Veled akarok lenni örökre. - Motyogta. - Megcsókolhatlak? - Nézett le ajkaimra.
-Milyen emner lennék ha nemet mondanék? - Engedtem kérésének , majd egy apró csókot adott. Felmentünk , majd óvaosan belopóztam Justinhoz. Ott aludtam. Óvatosan beburkoltam magam a meleg takaróval , majd derekamra téve erős kezeit aludtunk el. 

Sziasztooooook! Nagyon sajnálom , de még az egy héten egy rész sem akar összejönni. Nem tudom mit tegyek. Kezd elmenni az ihletem , de úgyérzem még nincs itt az ideje hogy befejezzem. Ti hogy vagytok vele? A következő részt szeretném a fantáziátokra bízni. AKI ÚGY ÉRZI HOGY TEHETSÉGES AZ ÍÁSHOZ , ÉS SZERETNÉ A SZTORIMAT EGY RÉSSZEL GAZDAGÍTANI AZ ÍRJON FACEBOOKON EGY SZTORIT , ÉS KIVÁLASZTOM A LEGJOBBAT!!


 MUSZÁLY EZT TENNEM. EGYRE KEVESEBB KOMMENTET KAPOK , AMI AZT JELENTI HOGY KEVÉS ÉRTELME VAN FOLYTATNOM! HA AKARJÁTOK HOGY FOLYTASSAM KOMMENTELJETEK , MA NINCS KOMMENTHATÁR. AKI ÚGY ÉRZI HOGY SZERETNÉ MÉG OLVASNI A BLOGOM KÉRLEK ÍRJON EGY KOMMENTET. KÖSZÖNÖM. Imádlak titeket! Love , xoxo 

Farrah

8 megjegyzés:

  1. Figyu, szerintem ez PERFEKT. Ha nem lenne az ennyi kommid sem lenne. Imádtam ezt a részt is, ahogyan a többit is. Szerintem mostanában nem az az oka a kevés komminak, hogy rossz. Egyszerűen (nekem sincs) időnk erre. Rengeteg tanulnivalója van mindenkinek.
    Szóval imádom, imádlak.
    Bella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. nagyon aranyos vagy. bár tudom hogy rengeteg a tanulni valótok , de azt is tudom hogy sokan abbahagyták az ovasást , mivel ezt nekem mondták személyesen. mostanában az idegösszeropi szélén állok , szóval nagyon rosszul érint minden. sajnálom hogy ezt rátok zúdítottam , de ez is oka annak hogy nincs ihletem. nem merek csalódni. ez hatalmas probléma , amit próbálok küszöbölni. tényleg neharagudjatok feltételezés miatt , de nem a legjobb évem ez.. szeretlek titeket.

      Törlés
  2. Szerintem ez a rész is szuper volt csakúgy, mint a többi!!:) folytasd!!:) Ne hagyjd abba!!:)

    VálaszTörlés
  3. FANCSUU♥ TE SZENT ISTEN!*-* Az még oké,hogy csókolóznak meg minden és izé,de ez NÁLAM KIVERTE A BIZTOSÍTÉKOT!*_________* Na meg ahogy leírtad az meg még rátett egy lapáttal.Szóval öö izéé..ÚRISTEN.♥ Fancsuu,Írónő leszel tudtad?:)♥♥ És igen,az első kommentben benne van,hogy miért nem komiztam eddig.:c Ezentúl azon leszek,hogy mindig kommentelni fogok,még ha a skittlesen fog múlni akkor is.:DDD♥ Nagyon remélem ezek után nem fog semmi rossz történni esetleg annyi fog,hogy Esmee apja szegény Jusinnak elveri a kis kanadai seggét,hogy hozzányúlt a lányához.:"DDD Azt is remélem,hogy minél hamarabb fogsz tudni részt hozni,mert én már tűkön ülök és skittlest zabálok!*-* xoxo♥♥ (Remélem élménydúsra sikeredett a hosszú kommentem.*_*)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ADRIIII!<3 nagyon köszönöööööm. igen , köszönöm , ezzel most feldobtad a hangulatom a semmiből.:) vannak titkok , amik jobb ha azok is maradnak míg tülkön ülsz. de nígérem amint megint lesz erőm hogy írjak , kiadom magamból! már montad , de tényleg kezdek rajt gondolkodni , hogy feltúrbózzam az íráskézségem.:)<3 nagyon nagyon szeretlek , köszönöm mindent.<3 love , xoxo

      ps:. tetszik ez az apuci elveri Juju kanadai fenekét dolog.. fontolóra veszem.:DD <3

      Törlés
  4. Nagyon jóóóó!!*-* csak így tovább!! és kérleeeek ne hagyd abba hisz csodás a blogod, azért mert van egy-két ember,aki felhagyott az olvasással azért nem kell abbahagyni, hisz itt vagyunk neked mi,mi imádjuk a blogodat<3 szóval nehogy abba merd hagyni!! :3
    Ui.:bocsi,hogy mostanában nem komiztam de a suli mindenkinek elveszi az idejét,de próbálok majdnem minden részhez kommentelni neked, csakhogy ne érezd azt,hogy már nincs értelme írnod:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! NE HARAGUDJATOK!:( nagyon édes vagy!:) <3 hálásnak kellene lennem:(

      Törlés